ONT I RYGGEN

Som ni kanske förstår så gick det inte att ladda upp bilderna, såklart.. En bild gick, sen la det av.
Jag blir galen på internet, eller min dator eller vad det nu är som krånglar. Det är hur irriterande som helst! :(

Jaja, idag har jag iallfall fått sova ut. Jag gick upp halv sex oxh åt frukost med mamma och sen pkte hon till jobbet och jag gick och la mig igen och vaknade halv elva.
Känns nästan som att jag sov lite för länge för jag är fortfarande jättetrött, hahah. Smidigt.

Och min rygg har nu börjar göra ont IGEN. Åh, jag blir galen :(
Hela dagen har jag bara variit hemma, legat och kollat på tv och för det mesta legat i hängmattan. Vilket inte har gjort det bättre.
Jag tänkte också att om jag rörde på mig så kanske det blir bättre, men nej. Jag gick en promenad, har hållt på med kaninen och lekt med katterna men ingenting hjälper.
Usch.

Jag ska iallafall iväg sen och hoppträna, så får se om det blir bättre eller sämre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0