PACINO

Hej!

Nu sitter jag här och är döööööds trött. Helt sluuut.
Det vart lite sent igår (kanske inte sent för andra, men för mig), och imorse gick jag upp en timme tidigare än jag brukar eftersom vi är hundvakt.
Och jag har inte ssovit mina timmar på flera dagar, och det känns verkligen.
Och inte nog med det, inatt är vi båtvakt! Inget sova här inte ;) haha, jippiiii.

Idag har jag iallafall varit hos Pacino, min tränares häst som jag har hand om hela helgen, och fixat till honom och med honom. Red ut med två andra i en och en halv timme typ, och han var duktig! Han är väldigt tittig ute men han skötte sig mycket bra! :)

Och resten av dagen har jag vilat och gått massa promenader med Fabbe.

Nej, nu ska jag börja packa ihop lite grejer för att sen åka ned till huset där vi tillbringar natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0