SCÄ, JACK, KRÄFTSKIVA OCH HUNDVAKT

Nu klämmer jag in ett litet inlägg mellan planerna!

Dagen har varit/är fullspäckad med grejer.

Först har jag varit på SCÄ efter.. ja jag vet inte riktigt, 6-7 veckor?
Det gick bra, eller dåligt, eller jag vet inte. Jag vill bara bort nu. Bort från bup, bort från allt.

Sedan åkte jag till stallet där jag red Jack. Han är såååå snäll den ponnyn! Kommer bli en perfekt barn-ponny. Han är så snäll att ha med att göra verkligen!
Ridpasset gick bra, men jag måste säga att det är sjuuukt svårt att rida en häst som inte kan gå i form, hahah. Men jag skrittade, travade och galopperade bara igång honom och sen jobbade jag mycket i skritt på en liten volt för att få honom att söka sig neråt. Och ett par gånger gjorde han det faktist! Det varade bara i några steg, men på rätt väg iallafall! :)

Och nu är jag hemma igen, och snart kommer Linda, Danne, Josse, Liam, Johan och Ester hit på kräftskiva!

Och inte nog med det så är vi hundvakt och Fabbe! Så det är mycket att göra, men det är super roligt. Jag älskar när det händer saker hela tiden! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0