SEG SKOLDAG

Idag har jag varit i skolan, som vanligt.

Förmiddagen gick fort, eftersom vi hade Annelie. Men resten har gått segt. Har varit så himlans trött, helt sjukt. Jag har säkert gäspat minst 100 ggr idag. Inte sådär jätteroligt.
Gick även hem en halvtimme senare(!) känn på den) för att jag inte hade fått min mattebok än (vi har snabb och långsam grupp i matten och jag är i den snabba, och den långsama gruppen hade matte idag som sista lektion) så jag och Elin gick en halvtimma på den ändå eftersom bussen hem ifrån stan ändå inte gick när vi skulle vara på stan ;)

Har iallafall varit hemma nu och inte gjort speciellt mycket, och snart ska jag kolla på True Talent/Robinson. Lite tråkigt att båda två går exakt samtidigt :P hehe...

Men först ska jag fixa ett tidsinställt inlägg till ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0