SEPRATIONSÅNGEST

Kvällen igår spenderades med världens bästa lag hemma hos Karin!
Vi skulle överraska Ellika som flyttar imorgon. Så vi ställde oss bakom en container på en återvinnings-station med partyhattar och balonger! hahah, måste sett ganska roligt ut.

Men överraskad blev hon och sen åkte vi vidare hem till Karin och tillbringade kvällen, natten och morgonen där. Mycket trevligt och roligt, fast det är det alltid i dessa tjejers sällskap! ♥

Idag gick jag på stan en stund med Ellika och Olivia, tills jag tillslut var tvungen att säga hejdå till Ellika som jag inte får träffa förnst om ett år (snacka om seprationsångest jag hade!!) :( usch, det var inte roligt. Älskar dig tjejen! ♥

Och, ja. Nu sitter jag här hemma och har tråkigt. Bara vilar för jag är vääääldigt trött :P Finns anledningar till det ;) hehe.
Menmen, jag får väl ta vara på mina sista lov-dagar och vila upp mig inför skolstarten! :D Jag längtar faktist nu, speciellt när andra börjar skolan den är veckan. Man vill liksom tillbaka till vardagen, nunununu.





De bästa! ♥♥♥ föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0