SHOPPING

Nu är jag hemma igen och har varit det en stund.

Jag var först på stan med mamma imorse. Typ inge folk alls, jätteskönt!
Köpte en maskara, nagelfil och en jättemysig stickad kofta! :D

Sen åkte jag vidare för att hoppa runt Fifty en runda på träningtävlingen!
Och hon var så himla fin! Hon var super duktig, hon vart lite nervös och så men skötte sig utmärkt. Hon hoppade super också, några av sprången vart riktigt riktigt bra. Många språng var bättre än vad hon någonsin hoppat! :) Så jag är väldigt nöjd med henne! Bästa Fifty ♥

Nu ikväll har jag bakat och bara tagit det lungt. Imorgon är det skola.. Visst är det helt okej, men det går så segt ibland. Hahah, jag får väl stå ut! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0