SOMMAREN GÅR MOT SITT SLUT

Hejsan!

Idag skulle det regna stod det igår, hela dagen. Men när jag klev upp för att äta frukost med mamma var det stålande sol och inte ett moln så långt ögat kunde nå. Hmm, lite fel kanske?
Men nu är det tyvärr molnigt och tråkigt och kallt. Eller, det är väl 20 grader, men jag fryser ändå :P

Så, morgonen tillbringades på en filt ute i trägården för att sola lite grann. Det var rätt skönt, men solen var ändå inte så jättevarm. Det märks att det går mot höst nu :( usch.

Hösten är väl ändå lite mysig, i början. Men slutet av oktober och november är de värsta månaderna. Fy för dom, det är bara grått, tråkigt och kallt. Så onödigt.

Så, med lång byxor och tjocktröja ska jag nu bege mig till Casper för att rida och fixa med honom. Och det uppskattas, mycket! Vi har mycket tid att ta igen nu tillsammans eftersom han har varit skadad och då har jag inte haft så mycket tid att vara hos honom (andra hästar att rida och fixa med).

Nej, nu måste jag skynda mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0