"SYSKON TRÄFF"

Idag har skoldagen varit bra och rolig faktist! Förmiddagen gjorde vi en typ "femkamp" och det var riktigt kul! :)
Sen var det en maaaaassa dö tid, och sen hade vi två lektioner och sen slutade vi.

Efter det då åkte jag till Linda, men träffade Josse på stan och sen kom Linda och Liam. Så jag gick aldrig upp till henne utan stannade på stan med henne en stund (vi var barnvakt åt Liam en stund).
Sen gick vi hem till henne en snabbis innan mamma kom och hämtade mig där och så åkte vi och handlade inför imorgon.

För vet ni vem som fyller år imorgon???? jaaag.
Så då är det släktkalas här hemma!

Så nu ikväll har jag bakat för fullt. Men det är roligt, hahah :D

Men så imorgon kommer jag ha fullt upp. Måste städa på förmiddagen och sen är de här hela dagen :) Och det sägs att det ska vara underbart väder imorgon också, så vi ber till vädergudarna att det håller i sig!! ;)

Datorn är inte på min sida idag (vilket den aldrig är) så det blir tyvärr ingen bild idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0