TRÖTT TJEJ

Jag är så trött, så trött. Helt slut. Ligger med huvet på skrivbordet och skulle helst vilja gå och sova!

Dagen i skolan har varit bra. Jag älskar att ha lektion med Annelie, två timmar kändes som en halv timma, tiden bara flög iväg!
De andra lektinerna var inte så krävande, bara en massa information typ. Det har vi nästan bara haft de senaste dagarna, för det är mycket nytt som ska in i huvet!

Sen blev det en sväng på stan eftersom bussarna inte går som man vill riktigt. Och jag hittade en massa snyggt, kläder och massa fina smycken. Allra helst ringar, hittade många som jag ville ha!
Men jag vill inte riktigt köpa dem eftersom jag fyller år på lördag, väntar tills efteråt. Visserligen har jag inte önskat mig det riktigt, men vill ändå vara på den säkraste sidan ifall att man inte skulle få lämna tillbaka osv :)

Imorgon är det multi! Åh vad jag har längtat!! :D Ska bli så himla roligt verkligen!

Nej, nu kanske jag ska gå och lägga mig och kolla på någonting, medans jag väntar på att True Talent börjar. Jag är så trött att jag knappt orkar sitta här..

En liten bild från när Linda smygfotade mig när hon höll på med min mobil, den är inte så vacker men det är bättre än ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0