TRÖTT(!!)

Hejhej!

Nu är jag hemma igen!
Fredagen tillbringades på bryggan och i vattnet! underbart.
Lördagen blev lite konstig pga att min kära syster blev jättesjuk och åkte hem ifrån pappa. Jag åkte då till min andra syster en stund, och åkte sen med dom tillbaka till pappa.
Sen firade vi pappa lite!

Och idag åkte jag hem igen, efter en dag i soffan i det jättetråkiga regnet!
Men jag har också varit mycket med Liam och lekt med Ester, så dagen har inte varit helt fel ändå!

Och nu är jag döööööööööööööööööö trött. Vart lite sent igår ;)



Ursäkta de jättetråkiga inläggen just nu. Men det är sommar - jag hinner inte blogga speciellt mycket. Och jag har typ inga idéer på vad jag ska blogga om eftersom jag har mycket annat i huvet just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0