KALAS

Hejsan!

Natten gick bra, inga inbrottstjuvar syntes till! ;)

Under dagen har vi varit hos Linda och Danne, för Danne har fyllt år så vi firade honom lite.
Sedan åkte jag till Pacino och fixa med honom och gjorde allt till honom.
Red i ridhuset och han var fin! Men lite skillnad är det at gå från ponny till häst :P Är så himla van att rida ponnysar, så det blir STOR skillnad. Den ända hästen jag rider är Merchan, men hon känns inte så jättestor faktist :)
På Pacino känner jag verkligen skillnad.
Jag kommer fortsätta tävla och träna ponny, men med skolan kommer jag nog få rida en del hästar. Det ska bli spännande faktist, även fast jag trivs nere på ponny ;)

Nu sitter jag här och är dööö trött, som vanligt. Jag gäspar minst en gång i minuten :P haha.
Jag tänkte försöka ladda upp bilderna på Vicke och Nogger igen, och går det inte så gör jag nått annat inlägg!


Al Pacino!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0