SNART SKOLSTART

Nu är det snart slut, snart börjar verkligheten. Snart är sommarlovet slut och skolan börjar.
Och hur kul ska det inte bli???? Jag har ingen såkallad "skolstart-ångest", det här ska bara bli såååå spännande och helt sjukt kul :D 
Hoppas det lever upp till mina förväntningar bara :)

Idag har jag varit hos Casper i några timmar. Spenderade också lite tid med mina kära vänner Karin och Olivia, underbara människor!
Träffade även Felle på bussen, både dit och hem. Roligt att få prata lite med henne, det var såååå länge sen. Kommer kännas konstigt att gå till skolan utan henne och Emelie (självklart andra också, men det är dessa två jag tillbringade mina timmar i skolbänken med JÄMT). Fy vad jag kommer sakna det.

Casper var iallafall super idag, som vanligt. Han hade inte lika mycket överskotts energi och var inte lika studdsig som igår, vilket var skönt :P
Galopperade även idag, och han var jätteduktig. Lite pigg bara och orkade inte riktigt bära sig i den höga formen, utan var mer låg och så :) Men det gör inget, han har stått så länge nu så det gör inte mig någonting! Med träning så är han snart tillbaka :)

Två bilder från dagen på världens finaste! ♥


 

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag kommer också att sakna det! <3 men det är fina minnen iallafall! riktigt kul att träffa dig idag! puss

2011-08-21 @ 21:34:38
URL: http://feliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0