VI ÄR MED

Idag har dagen vart... jag vet inte. Den har gått fort samtidigt som jag har varit jättetrött.

Var ju som sagt i stallet hela dagen eftersom vi har skola i stallet.
Vi hade stallskötsel och så red vi två pass.

Först red jag Casper, och det gick inte bra. han var stum och kort men i slutet kom han loss och blev låg i formen. Jag skulle ha honom "med manken i högsta punkt", för att jag ska kunna inverka på honom och variera hans former. Men jag var inte nöjd med det passet.

Andra passet red jag på Jack, 9åringen som aldrig kunnat gå i form. Så idag red jag med graman, och jisses vilken skillnad! Hästen kan ju gå i form! Han var super fin, lite ostadig i formen (såklart, typ 3 gången i hans liv som han överhuvudtaget går i form och orkade inte riktigt i slutet och då gick det inte att kontrollera galoppen i höger varvet. Men jag var riktigt riktigt nöjd med honom!

Och vet ni vad? Vi kom med i allsvenskan! :D tjohooooooooo
Typ 4 timmar innan anmälningstiden gick ut fick vi reda på detta, så det blev lite stressigt att hinna få tag på alla så att de skulle hinna anmäla sig och grejer. Men det löste sig! :D

Nu är jag jättetrött, hela kroppen är spagetti. En hårt arbetande dag har det varit! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0