DOP

Idag har jag varit på dop! Min kusins dotter har döpts :)
Så det tog ungefär hela förmiddagen.

Efter det åkte jag med Josse och gick på stan i några timmar :) Det var väldigt roligt, såg en massa fina saker!
Sen åkte vi hem till oss och var här en stund.

Och sedan var dagen slut och nu sitter jag här. Hahah, så fort flög den dagen iväg ;)
Men jag känner mig fortfarande väldigt snuvig och så har jag hostat en del idag. Inte roligt alls. Jag har typ ont i näsan, hahah.. 

Imorgon är det KM i dressyr som gäller! :) Det blir nog riktigt kul, det var faktist länge sen jag tävlade derssyr hemma nu.. 
Hoppas Casper är taggad. Har ju inte ridit honom på ett tag nu, så jag hoppas han inte har tappat allt iallafall ;) Men bara han inte är allt för pigg! För seg blir han nog aldrig :P
Så det blir en tidig morgon imorgon, för jg måste knoppa innan också! Och det brukar ta ett tag för mig..

Den bästaste av dom bästa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0