HOPPTRÄNING

Idag kunde jag äntligen gå till skolan igen! Hatar att vara hemma, det är nog aldrig så skönt att få gå till skolan som efter att man har varit hemma en längre tid :P
Det var rätt chill ändå, som vanligt. Visst gör vi mycket och det är ganska intensivt, men man trivs så bra så det känns typ inte som att vara i skolan på nåt sätt ibland!
Och som ett pluss i kanten så hade vi ännu en jätterolig idrottslektion! - som alltid!

Efter det var det hoppträning på bästa Casper! Han är så underbar den lilla hästen.
Under framridningen kunde jag rida på så pass långa tyglar att jag inte hade kontakt med munnen, utan ändå galopperade han på - i form. Och jag kunde öka och sen bara sätta mig ner och bromsa med kroppen så kortade han sig, och sen fram igen när jag ställde mig upp och la till skänkeln lite lätt. Helt sjukt vilken kontakt vi har.
Under hoppnignen var han också så sjukt fin!

Och måste också tillägga att Casper fick beröm för sina travlängningar idag utav en som hade sett när vi red igår! Lite roligt :)


Världens finaste! Finns inget bättre, mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene

Att du inte köper honom? Passar super bra ihop!

2012-01-04 @ 20:33:48
URL: http://mkvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0