JULHANDLAT

Märks att det jul snart.. Folk överallt.
Så ja, ute och fartit har jag varit hela dagen. Först åkte jag och mamma och julhandlade imorse, tidigt. Var rätt så lungt när vi kom dit, men efter ett tag strömade det in folk.
Sedan bar det av till stan för att hitta nåt att ha på sig på lördag + lite annat. Så Linda mötte oss på stan och så var jakten igång.
Hittade en fin klänning (den första jag hittade och provade) så den fick det bli när jag inte orkade kolla någe mer.

Nu sitter jag här hemma och ska snart åka till träningen. Sista gången för iår! :)
Men jag är så sjukt trött, så jag hoppas det blir lungt. Men det lär det bli, det är ju sista gången så det är nog lite avrundning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0