JULLOV

JUUULLOV! Tjohoooo :D
Iallafall för min del :) Vi har igentligen avslutning imorgon, men eftersom jag ska till läkarn då så missar jag den!
Hmm, känns skönt på ett sätt - allt plugg. Det är huuuur skönt som helst eftersom jag har sån prestationsångest.. Men ändå känns det tråkigt för jag älskar ändå att vara i skolan med kompisarna och det.
Hemma är det lång tråkigt. Fast nu är det ju jul, så då kanske det blir lite mer liv i stugan! ;)

Idag har jag iallafall ont i typ hela kroppen. Kände när jag gick upp imorse att aj, vilken träningsverk.
För igår hoppade jag barbackaCasper, visserligen inte så högt - men aj vad ont det gjorte. Han är så himla kotig :P Men fin var han, hoppade super (lite pigg bara efter ett tag) och gick fint i "dressyren" i början!
Finns inte ord för hur mycket jag älskar att rida på honom. Han är helt underbar, och det finns ingen som jag någonsin har haft sån kontakt med. Han är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0