KLUBBMÄSTERSKAP 2011

Idag var det KM i dressyr som stod på schemat!
Så det var bara att stiga upp tidigt, och trött som tusan var jag. Kunde inte sova igår kväll och så vaknar jag ju som sagt 100 ggr per natt. Så speciellt mycket sömn har det inte blivit.

Menmen, iväg och fixa Casper kom jag iallafall.
På framridningen var han fin, lite pigg bara. Men det är jag ju van vid vid det här laget, varenda tävling har han varit som en tickande bomb (som han då tar ut i ökningarna, inklusive travökningarna som blir galopp).
Men idag var han fortfarande kontrollbar och verkade gilla att få visa upp sig igen :)
På banan var han fin, lite för pigg till en början.. Men galoppdelen var jag nöjd med! :)
Vi slutade iallafall på 72,76% och vann även iår! :D

Bjuder på ett par bilder från dagen. Blev itne så många bra (och det är inte ditt fel Karin, det är mitt. Jag ser mongo ut på 9 av 10 bilder! :P hahah), men här är några iaf! :)





bästbästbästbästa guldponnyn, finns ingen bättre!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0