RUBRIK

Nu var det länge sen.. igen. Känns som att jag säger så varje dag.
De senaste dagarna har iallafall varit skit, och så har jag haft sjuukt mycket i skolan (det har jag i och för sig fortfarande), så jag har inte alls haft ork till att änns sätta mig vid datorn (om jag inte måste för att pugga).

I måndags var det iallafall träning. Dressyr på Timmon.
Det gick faktist över förväntan! Han var super fin hela tiden, förutom i höger galopp. Dock så var det i slutet och då hade han ansträngt sig hela lektionen redan, så han var nog lite trött också.
I vänster därimot gick han som en klocka, till och med skänkelvikningarna i galopp gjorde han super!
Därimot så hade jag vääääldigt ont i rumpan efteråt, han är inte så jätteskön att sitta på + att sadeln är den mest oskönaste som finns ;)

Igår var jag i skolan halva dagen typ, sen åkte jag och mamma till SCÄ. Det gick väl helt okej :)
Och idag har jag varit i skolan fram till halv ett. Igentligen slutade vi klockan 11, men jag gjorde ett prov efteråt som jag missade igår när jag lämnade skolan :)
Sen har åkte jag och mamma till Linda och var där en stund, sen gick jag ner på stan och försökte kolla ut lite saker jag skulle kunna önska mig i julklapp eftersom jag inte önskar mig någonting typ :P
Men det blev inte så mycket bättre för det..

Nu ska jag iallafall gå och kolla på TV en stund innan det är dags att sova.
Har pluggat ända sen jag kommit hem (suttit en liten stund vid datorn nu dåra, men annars så).
Har sjuuukt ont i halsen, så jag måste nog dricka lite varmt vatten. Och utöver det så är jag snuvig, har ont i huvet och fryser. + att jag är döds trött! Hahah, herregud vad jag klagar. Men det måste man få göra när typ aaaallt är fel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0