SJUK.. IGEN

Kul att bli sjuk sådär dagen innan julafton!

Vaknade imorse med feber och ett fruktansvärt illamående (vilket jag kände av även igår kväll och inatt). Så ja, min dag har iprincip spenderats i sängen, fast än jag hade massor att göra idag. Men det är inte så mycket att göra åt.
Nu ikväll har jag iallafall orkat mig upp och klätt granen med Niklas, tradition att göra det dagen innan julafton. Och det kan jag ju bara inte missa! ;)

Fattar inte att jag är sjuk HELA tiden. Hur länge har jag varit frisk liksom, en vecka? Blir sååååå trött!
Hoppas jag är frisk imorgon iallfall, för jag kan ju inte missa självaste julafton liksom. Det går ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0