SNART JUL

Asså förlåt för den kassa uppdateringen, men jag har varken lust eller tid att blogga just nu.. Lovar att bli bättre när vi får lov, då har jag ingen skola att tänka på!

Har inte hänt någonting de senaste dagarna, har bara varit i skolan eller pluggat eller städat eller nåt annat tråkigt.
Igår därimot var jag och köpte lite julklappar, så nu har jag bara några stycken kvar som får köpas in under veckan.

I torsdags dressyrtränade jag iaf på bästa Casper. Han var super fin, som vanligt! Jobbade mycket med att få ett lyft i steget, och han jobbade på super! ♥
Efter det red jag på en annan liten ponny, Wille. Han var jättetrevlig och jobade på bra han med! :)
Så jag va nöjd med båda två.

Nu är det mindre än vecka kvar till juuuul. Och bara två dagar kvar i skolan (missar onsdagens julavslutning). Har dock två prov imorgon, varav ett är ganska stort. Och ett på tisdag.. Så ja, det är en del att plugga just nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0