SJUK

Asså jag förstår inte hur dåligt immunförsvar jag kan ha.. För i torsdags vaknade jag ännu en gång med feber.

I onsdags kväll frös jag som en tok, så när jag skulle sova tog jag tempen för jag trodde jag hade feber: 36,1, så nä inte feber direkt ;) Men jag frös så himla mycket så jag sov med strumpor och tjocka mjukisbyxor utöver mina två täcken.
På morgonen vaknade jag en kvart innan klockan utav att jag svettades som en gris. Tog tempern igen som nu visade 39!
Jag tänkte att jag kanske bara var varm för att jag hade sovit med kläder på. Så upp gick jag, för hemma ville jag inte vara! 
Men när jag gick upp snurrade hela allting. Jag lyckades ta mig till toaletten hyffsat, men sen när jag skulle ut därifrån så vart det kolsvart framför ögonen och jag såg ingenting. 
Så jag var tvungen att sätta mig ner precis utanför, men det snurrade och lät som tusan i hela huvudet + att jag mådde jätteilla så jag la mig ner på golvet. 
Jag ropade på mamma som kom upp och så satt jag inne på toaletten för jag mådde så illa, men allt bara snurrade så jag tog mig till soffan och la mig där med en alvedon. 
Men där kändes det ganska bra, så jag låg kvar där tills alvedonen började värka och sen tog jag mig till sängen igen.

Så ja, i onsdags och igår har jag legat i soffan och sängen hela dagen och kollat på en massa mysiga julfilmer/sovit = ont i hela ryggen och nacken idag :P
Menmen, idag mår jag iallafall mycket bättre och har ingen feber :) och då känner man sig så mycket bättre på en gång! Super skönt :)

Så idag har jag pluggat en del och pluggat kadriljprogram. För imorgon är det luciashow, mår jag bra imorgon så är det det som gäller! :) Hoppas verkligen det, hatar att vara hemma!! :P Men har känt mig bra hela dagen idag och har vilat hela dagen, så jag hoppas att det ska gå bra! :)

Julshow för två år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0