NYÅRSAFTON

Herregud, den här veckan har jag hunnit med mycket! Bloggen har fått ligga lite åt sidan för jag har itne haft ork till den riktigt.

Det här veckan har jag iallafall hunnit med en del saker som sakt.
Jag har varit på SCÄ, gått i stockholm och kollat på mellandagsrean - vilket var KAOS (men fick ändå inhandlat en stickad tröja), jag har tagit blodprov - duktig som jag var satt jag helt stilla utan att känna någonting (embla är en utmärkt uppfinning måste jag säga) medans de tog 8 rör blod. Jag har handlat på mellandagsrean här i stan (ännu en stickad tröja). Jag har umgåtts mycket med min syster, som också har färgat håret på mig (så nu är jag lite blondare för den delen).
Jag tillbringade också näst sista dagen av året med nästan hela laget hos Vendela med Vendela, Olivia och Amanda och hade en super kväll.

Idag har jag dock inte gjort så jättemycket, och kommer inte heller.
Vaknade hos Vendela och vid kvar över tio begav vi oss till stan (jag, olivia och amanda) för att sen gå skilda vägar.
Så sen gick jag och kollade på mellandagsrean ännu en gång, och idag var det itne så mycket folk tack och lov. Handlade bara en bh och ingenting mer.
Mötte sen upp mamma och så gick vi till apoteket och hämtade ut lite grejer och sen vidare hem.
Nu är vi barnvakt åt Liam också, så det är det ända jag kommer göra ikväll. Tråkig som jag är har jag faktist inte ork eller lust till något annat :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0