27 MINUS

En trött tjej sitter här på andra sidan skärmen nu och skriver. Jag är verkligen helt slut.

Har af varit i skolan idag. Dagen började med att gå i 27 minus till bussen (tar typ 3 min) sen stå där i 20 minuter för att bussjäveln inte kommer, sen gå hem igen (typ 3 min). VEM VAR FRUSEN NÄR HON KOM HEM IGEN? + att jag bara hade tights på mig! hahah

I skolan var det ändå väääldigt lungt. Först lite svenska som itne alls var speciellt ansträngande. Sen hade vi träning inför engelska nationella, så vi gjorde ett hörförståelse som var hur lätt som helst. våra vanliga prov är ju svårare?
Sen hade vi musik, där vi ansträngde oss i typ 10 minuter då vi sjöng igenom våran låt.
Sen åkte vi till estrad och kollade på en väääldigt långtråkig fil som hette typ Oceons.
Chill dag? - ja.

Men ändå så är jag heeelt död. Jag somnade typ till på filmen också, hahah. men vem gjorde inte det iof?
Det var typ skitjobbigt för man ansträngde sig verkligen för att hålla ögonen öppna. Och sen råkade man somna till typ sådär lätt bara, och då äre nån som säger nåt så typ hoppar man typ till och blir typ jätterädd :P haha.

Så ja, ikväll har jag bara varit hemma. Pluggat lite typ men nåt annat har jag inte fått göra eftersom jag är så trött..
Vi har iaf fått fysik-böckerna nu så vi kan plugga till nationella proven. Det är ju en bok på typ 350 sidor som man ska kunna så det är väl lika bra att börja i tid ;)

Nej, nu blir det strax sängen för annars somnar jag snart här!



Love, Issa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0