ALLA ♥ DAG

Glad alla hjärtansdag allihopa! 
Jag firar dock inte på ngt speciellt sätt, man är väl lite snäll och så kasnke? men det är jag ju alltid! ;) hehe. hur firar ni? 

Idag har jag iaf varit på SCÄ. Det var 30 minus grader när vi åkte imorse!!! kallt? - ja.
Det gick iaf bra där, men vilken tur dag vi hade med tågen!
Först kommer vi direkt när tåget kommer (vi va lite tidiga, vi skulle igentligen ta ett tåg senare), och när vi gått på det tåget säger dom att nästa tåg är inställt (som vi igentligen skulle tagit asså).
Sen när vi skulle hem kom vi till tåget precis när det kom, nästa tåg skulle inte gå förnst en timme senare ;) haha, snacka tur!

Nu ikväll har jag varit och tränat på Casper också. Han är så fin den lilla skitponnyn ♥
Jätte fin och mjuk. Och låg i formen hela passet :) Speciellt i vänstervarvet där han verkligen släppte igenom på slutet!
Synd bara att det var svinkallt och mina fingrar frör så att jag itne kände dom tillslut, så jag fick stanna mitt i passet då och då för att gnugga dom mot Caspers hals för att dom skulle tina lite ;)



Love, Issa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0