DET FINNS MÄNNISKOR TILL ALLT

Ja, jag blir så himla irriterad på folk som inte kan hålla sig till sina egna saker! Utan måste ta av andra.. Jag förstår inte änns att det finns såna människor, men det finns det tydligen..

Idag har jag iaf varit i skolan halva dagen. Var med på min första idrottslektion i hela nian, hehe.. det kändes väl bra, men samtidigt inte.
Sen var jag så trött så att jag inte änns kunde läsa. Det bara svartnade framför ögonen.

Efter det åkte jag iaf med mamma. Josse och Liam till IKEA. Och gissa vem vi såg där? Peter Haber! ni vet han som spelar Beck? :) lite coolt sådär.. ;) hahah.

Sen åkte jag på träning på Casper. Han var fin :) men han vart lite tjurig när jag ställde en heldel krav på hans veka punkter. Då vart han lite springig, men lugnade ner sig mer och mer mot slutet :) men jag är nöjd med lilleman! ♥

Men nu ska jag nog plugga lite och sen sova. Jag var ju redan hur trött som helst bara efter att jag hade haft idrott, efter det har jag ju också gått på IKEA och tränat! Energin är helt slut nu. Därför; sängen nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0