FÖRSTA TÄVLINGEN FÖR IÅR

Sjukt nice kväll igår! :)
Var ju på Daniel Adams-Ray med roligt folk :D
Var hémma hos Felicia innan också och hade det roligt! :)

Idag har jag och Casper tävlat våran första tävling. Det gick jättebra och han var fin! :)
Han var lite seg för skänkeln och så, men inte seg. Bara lite seg i reaktionen..
Vi red iaf en LB:2 och slutade på 210 poäng & 70%! Vilket är vääääldigt bra för att vara första tävlingen för iår, och jag som bara har ridit i tre veckor änsålänge :D
finafina ponnybusen ♥

och nu mår jag inte alls bra.. den här jäkla ångesten tar kål på mig!
Så nu tänker jag sova mig ifrån den, det är väl en av de få gångerna jag inte känner någonting. Därför längtar man alltid efter att kvällen ska komma, så att man kan få komma bort ifrån skiten.
Usch för det här! Det är ett helvete som aldrig verkar få ett slut..


tur att det iallafall finns en liten ljuslåga i mitt mörka liv! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0