FULL POTT

Nu känner jag att det blir mycket tråkiga inlägg här.. Men så kommer det att bli ett tag, jag har inte riktigt tid att skriva.

Idag har jag iallafall varit i skolan, precis som alla andra dagar...
Där hände det typ ingenting alls kul, lite roligt när det blev väääärldens största diskution (stavning?) på musiken, hahah.
Och gissa vem som fick alla rätt på matte-provet? jaaaaaaaaag. kan det vara all prestationsångest?

Och idag fick Liam vara hos oss också, och han sover här också. För både Josse och Johan är sjuka, så han fick komma hit :) Söta lilla plutten ♥

Ja, det fick bli allt för idag. Tråkigt inlägg - jag vet.
Men nu måste jag snart sova, för imorgon har vi Nationella prov i svenska, uppsats. Inte för att det känns som att det kommer gå bra, för jag typ suger på att skriva uppsats. Noll fantasi verkligen, så vi får väl se hur det slutar..

Love, Issa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0