FULLT UPP

Ja, så äre just nu. Har haft fullt upp med skolan den här veckan. Helt sjukt vad grejer vi har haft det här veckan, ni anar inte hur skönt det är med fredag, och alla jäklans grejer är avklarade!

Så ja, de senaste dagarna har jag bara pluggat, pluggat och pluggat. Och det är så jobbigt när man har sån hög prestationsångest, allt måste bli bra liksom. Därför sitter man uppe hur länge som helst och bara pluggar, fast man är helt slut så tvingar man sig själv att hålla ögonen öppna.
Ungefär så trött jag jag varit, har verkligen tvingat mig själv att hålla ögonen uppe. Och därav den kassa uppdateringen :)

Igår red jag iaf Casper på kvällen :) Finaste sötponny!
Men det märks verkligen att jag måste bygga upp alla muskler igen, blir helt slut efter en stund :P hahah. Så nu har jag träningsverk och ont i rumpan.. ;)

Och idag då. Hade ett skolmöte typ, och det var nog väldigt bra. Fick ut mycket av det faktist! :)
Och så hade vi matte-prov som kändes bra faktist! Och jag hatar den känslan, för då går det nästan alltid jättedåligt! :(
Och nu är jag här, trött som tusan! Tur att det är helg så man får sovmorgon :) eller ah, till nio iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0