GYMNASIEMÄSSA

Hejsan! :)

Idag har jag varit i skolan som vanligt.. skit seg dag och jag har varit helt död. Jag är jättetrött verkligen.
Hade iaf engelska prov som gick sådär..

Och sen åkte jag och mamma på gymnasiemässa i stadhuset. Och jag fick lite mer klar bild av de skolor jag tänkt på, men jag har fortfarande beslutsångest.. :(

En annan tråkig sa jag har märkt är att mitt hår har blivit jätte tunnt :( man märker det itne när det är lockigt, men när det är rakt så märker man hur tunnt det igentligen är. Det är inte katasrofalt jätte tunnt, men det är väldigt tunnt för att vara mitt hår :( Jag tappar ju typ allt.. tänk om jag blir flintis????

Jaja, slut babblat. Nu ska jag plugga lite SO för jag har prov imorgon :( bläää.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket gymnasium vill du gå på?:)

2011-02-20 @ 15:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0