HALV STUDIEDAG

Japp, halvstudiedag hade vi idag :) Vilket menas med att vi slutar vid lunch.
Och tisdagar är ju den dag jag går hela dag, så den blev inte av idag utan den får bli imorgon ist för då ska vi till Esrad med skolan och se en film :)

Idag har jag iaf varit på bup och sen efter det åkte jag till Vendela där hon och Karin var :)
Sen åkte Vendela på träning och jag och Karin åkte med hennes mamma till Botkyrka för att gå på ngn typ "tävlingskurs". Det var riktigt roligt faktist! :) vi gjorde en massa övningar och vi träffade en massa annat folk som vi tidigare varit hos och tävlat :)

Och träningen igår gick hur bra som helst! :) hade lite markarbete med studds och lite andra hinder på Casper. Och han var super fin! ♥ Lyssnade hur bra som helst hela träningen och var låg och fin i formen när vi joggade igång dem :)

Men nu ska jag strax sova för jag är trött! :) låååång dag med massor av aktiviteter = trött tjej.
Så vi höres imorgon! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0