NATIONELLA PROV

Hann inte till datan igår tyvärr :) kom hem sent, och så var jag tvungen att göra lite saker hemma, och sen så var jag jättetrött så då gick jag och la mig ist :)

Igår var jag iaf i skolan på frmiddagen, och sen hade jag träning på kvällen. Fick hoppa Ashfield igen, som jag inte gjort på länge. Har saknat henne myyyycket! :D Hon var hur pigg och glad som helst, jättetaggad verkligen!
Tråkigt bara att det var en tråkig lektion (vi hade inte Annelie). Jaja, nöjd med söthästen iaf!



Idag har vi skrivit första Nationella provet, i svenska :) det gick faktist bra! Men den känslan är ju inte så bra, det är ju då det inte brukar gå bra.. hahah. Men vi får väl se :D jag håller tummarna iaf för ett bra resultat! :)
Sen nu ikväll har jag har konfirmations grej också :) Någe mer har inte hänt!

Men nu ska jag nog sova snart, är sjuuuukt trött. Fattar inte varför jag fortfarande sitter här.. hahah, bäst jag går nu då.

Love, Issa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0