NP omg 2

Helluuuu! :)

Idag var det nationella i svenska omg 2 :) skrev uppsatts. Det gick väl typ bra, men man vet ju inte riktigt helt säkert vad de är ute efter och vad de gillar. Så vi får väl se hur det går, man kan ju hålla tummarna för att det blev bra :)

Sen vart det en sväng hem, gosade lite med sötnos Liam ♥ och sen åkte vi in till stan igen och till bup. Och där gick det bra :)

Sen hade jag träning. Casper var riktigt fin idag! :D Han var väldigt pigg, och då blir han lite springig. Men han var riktigt fin ändå, speciellt i vänstervarvet :)



Och nu ska jag snart sova, fastän klockan inte är så mycket. Men jag är gryyyymt trött, höll på att somna förut när jag var hemma en snabbis efter skolan. Sjukt trött verkligen.
Så jag måste sova, så jag orkar med imrogon också, ska gå heldag imorgon :) Har ju gjort det i tisdags och onsdags också den här veckan, och då har jag också varit jättetrött. Så det är nog bäst att jag sover så jag orkar :)

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0