SHOPPING

Hej på er! :)

Hann inte uppdatera igår, det vart lite mycket här hemma :)
Var iaf på stan efter skolan med Felle! Och vi hade riktigtriktigt kul :D vi och våran dåliga humor, hahah.
Fick iaf med mig lite grejer hem; Två örhängen, en klocka, en maskara och ett par nya solglasögon efter som mina gamla är sönder :)

Sen när jag kom hem var Josse, Liam, Johan och Niklas hos oss :) Linda och Danne kom sen också.
Så dom var hemma hos oss hela kvällen. Det blev en liten "familje-träff" :) Därav skrivandet igår.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket :) Ikväll ska jag, Felle och Emelie på Daniel Adams-Ray. Och vi träffas säkert fler där :) Det kommer bli grymt roligt :D
Så jag sticker till Felle vid 7, och sen åker vi så att vi är i stan till halv nio! :)

Så hare så kul ikväll, för det ska vi ha! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0