SNACKA OM ATT MELODIFESTIVALEN HAR DÖTT UT?

Ja, idag blev det en systerdag! :)
Josse, Liam och Linda kom hit och var här hela dagen :) riktigt mysigt. Linda fixade mina naglar och så också, som är ju hemska nu på vintern när dom blir torra och går av hela tiden.. Så hon fixade till dom! :)
Och så har jag myst med sötnos Liam! ♥ Han börjar bli stor nu lillen också :D

Och ikväll började melodifestivalen också :) Brukar inte kolla, men nu när jag ändå är hemma så är det faktist ganska underhållande :) Men vilken skit! hahahah.. Shit vad det har dött ut asså, helt sjukt.
Vissa skämmer ju bara ut sig liksom! Den ändå som var bra var Danny, men resten? Iof var dom andra som gick vidare helt okej, men alla andra? hahahah, jag höll på att dö. Han som hade solglasögon och de kunde verkligen inte sjunga, och en annan såg ju ut som Karlsson på taket! Herregud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0