YASURAGI

Nu var det länge sen jag skrev såg jag! Typ i torsdags?
Men jag har förklaringar! Jag har gjort en hel del saker och har därför inte kunnat skriva :)

I fredags var jag i skolan förmiddagen. Sedan åkte jag hem och gjorde ingenting, tror jag?
På eftermiddagen kom sen min kära syster till oss, så då var jag med henne hela kvällen. Och vi spelade ninja fruit (beroendeframkallande), hahah. Okej, inte bra det men det bl.a ;)

I lördags firade vi mamma som fyllde år i söndags. Så då kom hela familjen hit och den näsrmaste släkten och firade henne :)

Och igår, söndag. Då åkte ja, Linda, Josse och mamma till Yasuragi. Och den var verkligen underbart där! :) Jätte mysigt. Vi badade massor och bara tog det lungt :) Och de hade världens skönaste sängar!!

Idag checkad vi ut från Yasuragi klockan 12, och innan det hann vi bada lite till :)
Efter det åkte jag på hoppträning på Casper.
Han var superfin i början, vi hoppade ett räcke på 1 meter utan att han tvekade och han hoppade med mycket rygg!
Men sen, när vi skulle börja hoppa lite mer bana på andra hinder så tjurade han ihop. Jag kan förstå att han stannade första gången för då var han inte riktigt igång och hade stått stilla en stund, så det tar jag helt klart på mig. Men efter det fattar jag itne vad som var felet. Vi fick igenom det tillslut, men träningen kändes ändå inte speciellt bra. Men alla har väl sina dagar, ellerhur?

Helgen i helhet har varit en väldigt stor utmaning för mig. Att äta borta, där jag itne har några alternativ att ta om det inte funkar på resturangen, är en riktigt stor utmaning. Om man äter ute här finns det alltid alternativ om det itne funkar - att åka hem.
Men inte där = stor utmaning!
Och ångestattacker fick jag, och riktigt jobbiga blev dom. Men jag dog inte. Varje gång ångesten kommer, eller ja när den kommer efter en måltid som blivit extra jobbig, så har ju jag gjort någonting rätt efter som "ana" blir sur. Jag har gjort tväremot vad sjukdomen vill, och därför har jag gjort rätt. Det är ju ändå jag som ska vinna i slutändan.

Nu är jag trött efter den energidragna helgen - middag som någon annan än mamma lagat här hemma, Yasuragi, simning och ridning. Därför är det skönt att jag äntligen fått SPORTLOV = sovmorgon imorgon. Eller ah, till halv nio iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0