VITT

Och så var det vitt igen! 
Fyfan var det har snöat asså! shiet. Nu är det likamycket snö som det var innan allt smällte bort igen.. :(

All busstrafik var inställd igår, så jag kom inte till skolan..
Liam vart också sjuk, så mamma var ju tvungen att passa honom. Så hon kunde inte köra mig heller.

Så igår gjorde jag inte så mycket faktist, var ute lite grann :) när det hade slutat att snöa och blåsa såklart :)

Idag ska jag iväg och rida cup. Karin är sjuk, så hon smsa mig igår :)
Igentligen skulle jag ju bowlat med multi-tjejerna, men det fick bli ändringar. Nästa år får jag ju inte rida cup i hoppning för då är jag för gammal, och det här är våran sista cup och jag har inte ridit en enda cup pga sjukdomen. Så nu fick jag chansen, och mamma sa att det var okej, så då tog jag den chansen! :)

Så nu måste jag gå, måste fixa lite grejer och sen är det dax att åka.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0