BALKLÄNNING - CHECK

Förmiddagen har spenderats i skärholmen! :)
Dagen började där med ångest och depp. Usch, det var inte roligt.
Med lite förändringar ryckte jag upp mig och vart på bättre humör igen. En sån liten sak kan göra så mycket!
Gick där och kollade på kläder med mamma och Linda. Och sen kom också Josse och Liam! :)

Fick med mig världens finaste balklänning med hem! Sååååååååå häääääääär kär är jag ♥

Efter det släppte mamma av mig i stallet där jag fixade inför tävling imorgon.
Jag friserade och duschade Zilja, och sen gick jag ut och sol/luft torkade henne. Sen packade jag hennes grejer + mina grejer och packade mat och så :) Så nu är hon redo och taggad inför imorgon!

Nu är jag hemma och har varit det ett tag. Josse och Liam följde med hem och stannade här ett tag, men nu har de åkt hem igen.

Nu tänkte jag lägga upp tävlingsbilder ifrån helgen här på bloggen :) delar i dem i tre delar!  
Och sen måste jag också packa vidare!

PUUUSS för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0