EN KALL DAG SOM DENNA

Första NP i matte avklarat! Och jag var super nöjd när jag gick ut från klassrummet. Det kändes jättebra :D därimot behöver inte alltid den känslan stämma.. Dock har jag kommit på ett par fel jag gjort nu i efterhand, men det ska nog inte vara så farligt. Alla gör ju slarvfel! :)

Efter provet åkte jag och mamma ner på stan för att klippa lugg! Tjoho. Jag gjorde en lite vild chansning ;)
Efter tyckte jag själv inte att det blev bra alls :( men jag kanske bara är ovan?
Jag ska ge det en chans iaf och se om jag vänjer mig! :)

Så nu ikväll har jag varit på dressyrträning på Casper. Och hur underbar är inte den ponnyn? Helt fantastisk!!
Han var låg och mjuk från början till slut! I början, när jag travade igång honom, var han som bäst. Jätte låg och fin i formen och mjuk i sidorna och följde med hur bra som helst. sedan i mitten kunde jag plocka upp honom mer i formen och i slutet länga ut formen igen! Så himla sjukt underbart fin! ♥

Och förövrigt så har jag mått rätt bra idag :) Är trött, men har inte varit så nere som jag har varit de senaste dagarna/veckorna (med undantag vissa dagar). Men en svacka är en svacka, jag måste ta mig igenom dom också.


Världens bästa!! ♥

En hel drös med bilder från tävlingarna i helgen kommer imorgon!! Så förbered er på ett par bildbomber :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0