LÄÄÄGET

Hejsan! :)

Idag blev det en kort dag i skolan, bara tre lektioner. Hade tänkt att bara gå på de två första men eftersom vi ändå slutade efter den tredje gick jag på den också.

Nu har jag varit hemma en stund och nu ska jag fixa mig för att sedan åka vidare till sthlm och träffa multisarna! :D väääääldigt länge sen jag träffade dom nu! så det blir super kul :)

Efter det sover jag också hos Linda och imorgon blir det nog en hel eftermiddag i stallet för en massa fix inför tävlingen på söndag! :D

Det fick bli allt för just nu :P hahah.
Måste kila och fixa iordning mig och så nuuuu! PUSS

bjuder på en bild från typ 1 ½ vecka-två veckor sen på när jag inte klippt av luggen ännu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0