LAGIS KVÄLL

Sorry för dålig uppdatering!

I fredag var jag iallafall hos Ellika med laget och hade det mysigt! Sov även där, första gången jag sov hos någon sen typ i september? Det gick bra iallafall och vi hade super roligt! Älskar dessa tjejer oooootroligt mycket!! ♥

I lördags gick jag hem till Linda och var där fram tills ett då jag åkte upp till sthlm för att träffa multisar! Supermysigt!
Sedan följde Linda med hem och här var även min andra syster Josse och lilla Liam! :)

Igår var ingen bra dag överlag. Mådde jättedåligt. Förutom under tiden jag var hos Casper förståss. Red ju våran första LA:1 på träningtävlingen :) Han var super fin på framridningen och sen när han kom in på banan så vart han super spänd! hahah, dummern har ju gjort det där hur många gånger som helst, och just när vi är hemma på en träning så blir han jätterädd för domarn. Tur att det bara var då iallafall ;) Vi går nog som bäst under press ;)
Vi red iallafall på 59%, hann inte få mitt protokoll för jag var tvungen att åka hem. Men iallafall så är jag nöjd med honom fast han var spänd, seg och okoncenterad. Det var ju trots allt våran första LA och det är faktist ganska stor skillnad från LB! :)



Idag har jag varit i skolan som var rätt chill. Fick spanska provet som jag fick MVG på, så hoppas jag behåller mitt MVG till slutbetyget nu! :)

Snart ska jag iväg på träning :) blir terräng på Casper antar jag inför söndagens tävling!


En liten bild från i fredags! GULDLAGET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0