MULTIS-KVÄLL

Igår var jag och träffade multisarna, vilket var super kul! :) underbara människor det där är asså, helt sjukt!
Sedan sov jag hos Linda! :)

Idag har jag varit i stallet hela dagen för att fixa i stallet med massa tävlings-förberedelser! :)
Duscha och knoppa Casper, packa allt och smörja och göra all utrustning fin.
Annelie skulle lära mig att göra flyingeknoppar också, men fy vad svårt det var! :P hahah, något att träna på ;)
Casper blev iallafall super fin ♥ snacka om en häst som älskar att duscha också! haha, sötnosen.

Sen här hemma har vi satt upp en hylla där jag kan ha alla mina priser på! :) det blev jättesnyggt verkligen! :D
Här är en liten bild på hur det blev: ska även upp en pokal till!
 


En färdig fixad Casper!

Nu måste jag gå och packa det sista! :)
Håll nu tummarna för södertälje imorgon, då det är final i allsvenskan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0