MVG-barn?

Igår var jag trött, riktigt trött. Har inte varit så trött på länge, men igår slog det till.
Var i skolan och gjorde nationella i matte, vilket gick ganska bra. Den hade vi en halv lektion till och sen slutade vi. Så jag åkte hem till Linda och var där fram tills att jag skulle till bup klockan två (trodde jag). När jag kommer dit visade det sig att jag skulle vara där klockan tre..
Så det var bara att gå tillbaka igen, i värmen. Sen vart jag bara tröttare och tröttare, och jag släpade mig till bup ännu en gång. Där kommer jag knappt ihåg vad vi pratade om för jag höll på att somna hela tiden.
Mamma frågade när jag kom hem vad vi pratade om, men jag mindes inte.

Då gick jag iaf och sov en stund, sen upp igen. Och sen när jag gick och la mig på kvällen somnade jag på en fem öring igen.

Idag har vi fått tillbaka resultaten av våra nationella matteprov! Och det gick super bra, MVG och 63 av 69 poäng! inte dåligt! :D

Sen har jag varit på träning med Casper.
Det gick itne så bra idag. Vi hade dragkamp ungefär halva lektionen för han lossade aldrig i sidorna som jag ville att han skulle. Och då kändes det bara som att han trotsade imot mig och bara inte skulle göra så.
Men längningar fick vi till! travlängningarna satt som en smäck! :) Därimot efter galoppökningarna blir han jättepigg och blir springig och jobbig..
Menmen, ibland måste det väl gå dåligt.


Vet inte vad jag skulle lägga upp för bild riktigt, har blivit så mycket hästbilder här den senaste tiden..
Så det fick bli en på mig och Karin! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0