ONÖDIG SKOLDAG

Idag har det varit den onödigaste dagen jag någonsin varit med om att gå till skolan..
Först när vi kommer dit har vi ingen SO, sedan har vi bara en halvtimmes spanska för lärarn mådde inge bra, sedan hade vi ingen svenska, och efter det skulle vi ha vikarie i engelskan och där håller vi på med ett projekt som kräver dator och vi kunde inte ha datorer för hon hade inte bokat så då kunde vi lika gärna gör det hemma, så vi frågade efter spanskan om vi kunde gå. Så då hade vi inte sista lektionen heller.
hahaha, liiiiite onödig dag eller?

Så jag åkte iaf hem till Linda dit mamma kom sen också. Sen åkte jag och mamma på möte på bup.

Efter det var det träning, markarbete på Casper.
Han var fin i början, lite efter för skänkeln bara och tyckte övningen var lite jobbig. Men sen i slutet skulle vi galoppera över en låg studs. I vänster gick det bra (hans "bättre" sida) men sen när jag skulle få igenom den där höger sidan (hans "sämre" sida) så vart han jättesurig! Då gör han sådär att han bakar och ställer sig lite på bakbena. Men det var bara att fortsätta tills jag fick igenom det och det fick jag efter en evighet.

Nu har jag ingen dator på mitt rum, så jag kan inte lägga in nya bilder på datorn. Men det får ni stå ut med ;D
Här är iaf två bilder som Elin (http://hestoponny.blogg.se/) klickade igår i regnet på mig och Zilja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0