SOMMAR

Idag har jag varit i skolan. Vilket är synd när det är sååååååå sjukt underbart sommar väder ute!!
Gjorde iaf mitt engelska nationella, skriftliga :) det kändes bra! men dom är hårda med betygen så vi får väl se :)

Efter halva skoldagen åkte jag och mamma till SCÄ. Det gick väl varken bra eller dåligt, som vanligt..

Efter det sjkutsade mamma mig till stallet där jag chillade lite med vännerna och sen dresyrtränade jag på Casper! Super fin var han, som vanligt ♥

Och imorgon har jag NO prooov :( usch!! Jag kan itne speciellt mycket känner jag, men det kanske bara är en känsla man har? ni vet när man har pluggat mycket, men mam tror inte att man kan nåt. När man sen sitter med provet framför sig så kan man mer än man faktist tror!
Jag har iallafall pluggat myckt idag. på tåget till och frn SCÄ, i bilen på väg till stallet, i stallet, påvägen hem från stallet, nu när jag har kommit hem och nu sitter jag här. Men det är bara för en snabbis för nu måste jag plugga mera! ;) hahah.

Förstår inte varför jag alltid måste plugga så mycket.. Jag behöver inte ha MVG för jag har redan kommit in på det gymnasie jag vill gå på med 100 poäg över medianen. Men ändå så kan jag inte släppa det.
Gaaaaaah, jag vill bara kunna släppa det.. Kunna slappna av och ine känna sån press hela tiden!!


Bild från idag på finaste Casper ♥

Kommer fler bilder imorgon som Elin fotat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0