SVAMMEL

Heeejsan! :)

Idag har jag varit i skolan. Inte sådär jätteroligt.
Hade det där jäklans NO-provet som jag inte trodde att jag kunde alls idag, men vipps så var alla frågor i fyllda med marginal på tiden! Jag säger ju det, man kan mer än vad man tror.. Visst var jag osäker på vissa, men jag kommer iallafall få minst G (hoppas jag?).

Förövrigt så var det en hel del svängningar med känslorna idag. I skolan var det itne alls roligt, förutom vissa stunder då jag har två helt underbart roliga och knäppa vänner som får lite knasiga idéer ibland! Det är dock riktigt roligt! 
Men imellanåt vill jag bara sjunka genom jorden och försvinna.. Förstår inte varför det blir så. Det har igentligen ingen anledning för det har itne hänt nåt speciellt liksom, utan det bara kommer som en våg över mig. Från att vara jätteglad och har skrattat så magen krampar till att vara gråtfärdig på 5 minuter..

Efter skolan åkte jag iallafall hem och tog vara på en timme av solen.

Sen åkte jag på hoppträning på Sophias ponny Celine för Pelle :)
Och idag var hon suuuper fin. Och väldigt laddad och glad :P Jag fick hänga med på ett par riktiga bockserier ett par gånger.. hahah. Tur att jag har bra balans iallafall ;)
Men hon hoppade iallafall vattenhinder, stockar och bank utan problem fastän hon inte gjort det tidigare! :) Riktigt duktig var hon!




Bilder från idag!

Fotade av Elin Lillsunde - http://hestoponny.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0