THE WAY IT IS

De senaste dagarna har varit hemska, riktigt hemska. Därför har jag inte skrivit, har inte orkat.

Idag gick ajg bara eftermiddag i skolan, hade SO-prov så det var ett måste att gå på den lektionen.
Nu ett tag, eller några dagar framöver, kommer jag endast gå på de lektioner som är viktiga att gå på. Pga att jag mår så dåligt.

Sedan idag har jag bara varit hos Linda och sen dressyrtränade jag på Casper.
Han var lite små tjafsig, speciellt när jag ska få igenom vänster sidan. Då blir han jättesurig och vill inte alls. Och mellangalopperna är inte heller bra. Eller själva ökningen är bra, men upptagningen blir itne bra för då stretar han emot och efterspringer han bara.
Sista träningen innan finaaaaaaaaal! TAGGA


miiin fina ponnybuse! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0