TIDEN RUSAR FRAM

Hejpåer! :)

Idag har jag varit i skolan, men inte speciellt länge. Vi hade sovmorgon till 10! :) Och slutade vid 2.
Känns att det börjar gå mot slutet nu, det börjar li lite slappt nu :) Vissa dagar har vi ju inga lektioner alls liksom..
Men det gör inte mig någonting, det ska bli såååå himla härligt att få sommarlov. Det är endast TRE veckor kvar nu. Ingenting ju. Tiden har gått så himla snabbt.
Jag minns när vi satt där första dagen efter jullovet och tänkte "hur ska jag orka med en termin till? Det kommer gå sååå segt...". Men nej! nu är vi här, en termin senare.

Sen var jag på träning, och till min förvåning var det itne Casper som stod på schemat idag. För idag hade vi byt hästar med varanda allihopa.. Så idag satt jag på Karins Sean. Och guuuud var jobbigt det var. Nu förstår jag hur van jag verkligen är att rida på Casper. Jag kan knapparna och jag kan hela honom utantill. Men Sean, där visste jag ingenting hur jag skulle gå till väga när problem uppstod. Och jobbigt var det, jag vart ju helt slut efter det där. Det var ju rena motsattsen till Casper. Men det är nyttigt det med, man lär sig en hel del!

På söndag ska även jag och Casper debutera LA. Vi ska rida vårat första LA program :) Det blir nog super!
Och helgen efter det ska vi tydligen tävla fälttävlan också! Trodde ajg skulle rida Zilja, men icke. Det blir Casper där med.
Men dagen efter fälttävlan ska jag iväg med Zilja till sSunby tsm med allsvenske-hopplaget på final! :D suuuperroligt!

Imorgon blir det inte mycket skrivande för att jag ska till Ellika med laget och umgås! Och blir kvar där till lördagen, så då får ni nog lite inlägg!

PUSS sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0