LIFE RIGHT NOW

De senaste dagarna, eller jag kanske ska säga de senaste veckorna har jag inte mått bra och har varit trött. Därav min kassa uppdatering hela tiden.

Men jag har iaf varit i skolan som går super segt hela tiden för jag är typ dö trött hela tiden, så det är för det mesta bara väldigt jobbigt..
Imorgon har vi nationella i matte. Och där känner jag väldigt mycket press för jag vill så gärna behålla mitt MVG :) Men ändå så är det svårt att plugga matte, för man kan ju itne sitta och göra alla tal i boken liksom. Och det är inte så mycket man kan läsa heller.. Hmm, krångliiiigt!
Men å andra sidan så är det kanske bra för min del! Då kan jag inte plugga ihjäl mig som jag brukar kunna göra annars :)

Men, ja så är det. Nu vart detta ett väldigt tråkigt och deppigt inlägg men jag orkar itne skriva mer för det blir bara krångliga texter som sretar hur som helst. Ni skulle inte hänga med :P 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0