ÄVENTYR PÅ MORGONKVISTEN

Dagen började med lite äventyr sådär på morgonkvisten! hehe
Bussen var väldigt försenad, säkert en 15-20 minuter. Sedan när vi närmar oss där bussen ska svänga ned till vår skola (en slinga på 2-3km) så svänger han inte, utan stannar vid vägskälet pga att han bara var istället för den vanliga bussen och då inte körde som den vanliga (ingen aning hur dom tänkte då). Så ja, vi får bara börja GÅ.
Jag, Emma och Elin kom på att om vi går först så får vi skjuts först om dom kommer och hämtar oss.
Och riktigt - vi tyckte oss se Annelies bil lite längre fram och visst, Annelie kom. Så vi åkte med henne. Och det var ju såklart inte bara Annelie som kom, resten av lärarna kom på rad efter henne ;)
Lite komiskt är det ändå att alla skolans lärare kom för att hämta hela skolans elever liksom, hahah ;D

Aja, resten av dagen gick väl rätt segt - förutom Annelies lektion som bara flög iväg. 
Fick reda på ett par prov också som gjordes förra veckan: Biologi - C (det högsta någon fick), Matte - A och Svenska - A.
Känns ju rätt bra ändå ;) hihi

Sen började det också krångla när jag skulle hem såklart, men det löste sig.
Så sen jag kom hem har jag pluggat. Jag har alltså pluggat från 9 - 19 idag! Pluggade tillochmed på bussen, duktig tjej dethär.

Nej, nu är jag väldigt trööööött. Och snart är det idooool, jippie! Igår gick ju fel person/er vidare :( Amanda P ska ju viiidare! Hon är ju helt grym! Och jag tror nog inte att det bara är jag som tycker det :) Lite appropå ingenting, men ja ;) hahah.

Här ser ni också en liiiten del av min nya jacka som jag inte har visat. Älskar den, super mysig luva har den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0